Estructurar una administració pública eficient, àgil, transparent, propera i pensada en funció de l’excel·lència en el servei als ciutadans és potser el primer gran repte de futur del país que volem construir. Aquest mateix objectiu es pot aplicar també a l’administració de justícia i a l’administració tributària, per esmentar dos exemples molt evidents, que més enllà de trencar amb les inèrcies i dependències de l’Estat espanyol, necessiten un canvi radical de model i d’estil. [Vots: 1 Puntuació: 5]Heu d'iniciar la sessió per votar
Feu un comentari
3 Comentaris al tema "Tema 61602 – Administració pública"
Heu d'iniciar la sessió per a comentar el tema.
Heu d'iniciar la sessió per a comentar el tema.
• L’acció del sector públic té per finalitat donar a la ciutadania un servei de qualitat basat en els principis de transparència, d’eficàcia, d’eficiència, de la millora contínua i del bé comú. Els serveis els presta l’administració més propera al ciutadà d’acord amb el principi de subsidiarietat. Per a aquesta prestació, l’administració ha de disposar dels recursos suficients, d’acord amb el principi de suficiència financera.